Pozáruční servis

Ing. Beáta Janovská

„Ani po uplynutí sjednané záruční lhůty nejsou nám naši zákazníci lhostejní. Na požádání jim poskytneme jakoukoliv opravu v rámci servisu naší společnosti. Také podáme pomocnou ruku při nepředvídaných událostech, které mohou zákazníka překvapit při užívání našich výrobků.“

Martin Duras
Jednatel PHASE sedačky

Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, vše vyřídíte z pohodlí Vašeho domova vyplněním Servisního listu.

V případě dotazů pošlete nám mail na: infoservis@sedackyphase.cz

 

JAK TO FUNGUJE?

  1. Otevřete si přiložený Servisní list a vyplníte číslo Vaší objednávky (vyplníte jako první údaj), s podrobným popisem závady, nebo Vašeho požadavku servisní opravy
  2. Potvrzením Servisního listu (odkliknutím zelené fajfky) nám odešlete Váš požadavek na oddělení servisu
  3. Potvrzení o přijetí Vašeho požadavku na servisní opravu Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v Servisním listu
  4. Ohledně opravy, nebo požadavky na servis, uvedené v Servisním listu Vás bude kontaktovat pracovník servisu, který Vás bude zároveň informovat o dalším postupu servisní opravy
Pro pohodlnější výběr té správné sedačky používáme cookies. Přečtěte si, jak je používáme