Reklamace

Ing. Beáta Janovská

OPRAVA SEDAČKY PŘÍMO U VÁS DOMA

 

„Každého z nás dokáže pořádně naštvat, když si koupí jakýkoliv výrobek a dostane ho poškozený, nebo se na něm něco poškodí později. Nechceme tvrdit, že ve firmě PHASE sedačky nejsou reklamace. To by byla lež. Chci jen, aby každý náš zákazník věděl, že pokud se mu náhodou něco přihodí, my se o opravu postaráme. A bez řečí.“

Martin Duras
Jednatel PHASE sedačky

 

REKLAMAČNÍ ODDĚLENÍ

Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme založili reklamační oddělení. V tomto oddělení sedí p. Ing. Janovská, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.

Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, ztrácet svůj čas a peníze. Vše vyřídíte pohodlně a z domu.

V případě dotazů pošlete nám mail na: infoservis [at] sedackyphase [dot] cz

 

JAK TO FUNGUJE?

Zcela jednoduše:

  1. Otevřete si níže uvedený reklamační formulář a vyplnte ho (číslo objednávky je povinný údaj, který vyplňte jako první)
  2. Potvrzením reklamačního formuláře (odkliknutím zelené fajfky) nám odešlete reklamaci na reklamační oddělení
  3. Potvrzení o přijetí Vaší reklamace (reklamační formulář a reklamační podmínky) Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v reklamačním listě
  4. Nejpozději do 14 kalendářních dnů Vás budeme kontaktovat ohledně stanovení termínu prohlídky, resp. opravy reklamovaného zboží
  5. V dohodnutý termín Vás navštíví servisní technik, který pokud to bude možné, odstraní nahlášenou závadu na místě nebo rozhodne o dalším postupu řešení reklamace

Pro podrobné informace si prosím přečtěte reklamační podmínky přiložené k Vaší objednávce.