Pozáruční servis

Každého z nás dokáže pořádně naštvat, když si koupí jakýkoliv výrobek a dostane ho poškozený nebo se na něm něco poškodí později. Ani po uplynutí sjednané záruční lhůty nejsou nám naši zákazníci lhostejní. Na požádání jim poskytneme jakoukoliv opravu v rámci servisu naší společnosti.

Také podáme pomocnou ruku při nepředvídaných událostech, které mohou zákazníka překvapit při užívání našich výrobků. Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, vše vyřídíte z pohodlí Vašeho domova vyplněním Servisního listu. Servis můžete rovněž využít iv případě pokud toužíte po změně. Pokud byste chtěli po letech změnit druh látky nebo kůže nic není nemožné. Můžete ji nahradit jiným barevným designem látky či kůže.

Nemusíte chodit na žádnou prodejnu, všechno vybavíte z pohodlí Vašeho domova vyplněním Servisního listu.

V prípade otázok pošlite nám mail na: infoservis@sedackyphase.cz

Jak to funguje?

  1. Otevřete si přiložený Servisní list a vyplníte číslo Vaší objednávky (vyplníte jako první údaj), s podrobným popisem závady, nebo Vašeho požadavku servisní opravy
  2. Potvrzením Servisního listu (odkliknutím zelené fajfky) nám odešlete Váš požadavek na oddělení servisu
  3. Potvrzení o přijetí Vašeho požadavku na servisní opravu Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v Servisním listu
  4. Ohledně opravy, nebo požadavky na servis, uvedené v Servisním listu Vás bude kontaktovat pracovník servisu, který Vás bude zároveň informovat o dalším postupu servisní opravy
Ing. Beata Janovská
Ing. Beata Janovská