Reklamace

Pro maximální důvěru k našim výrobkům jsme vytvořili reklamační oddělení. V tomto oddělení pracuje paní Ďurníková, která je připravena řešit jakýkoliv problém, který se u Vás vyskytne.

Nemusíte chodit do žádné prodejny, ztrácet svůj čas a peníze. Všechno vyřídíte pohodlně a z domova.

V prípade otázok pošlite nám mail na: infoservis@sedackyphase.cz

Pracovní doba: Pon - Pá. : Od 7 hod - 15 hod.

Pro podrobné informace a návod si přečtěte reklamační řád společností skupiny Phase, který tvoří neoddělitelnou součást Vaší objednávky.

Jak to funguje?

  1. Otevřte si níže uvedený reklamační formulář a vyplňte ho (číslo objednávky je povinný údaj, který vyplňte jako první)
  2. Potvrzením reklamačního formuláře (odkliknutím zelené fajky) nám odešlete reklamaci na reklamační oddělení
  3. Potvrzení o přijetí Vaší reklamace (reklamační formulář a reklamační podmínky) Vám bude doručeno na e-mailovou adresu, uvedenou v reklamačním listě
  4. Nejpozději do 14 kalendářních dnů Vás budeme kontaktovat z důvodu stanovení termínu prohlídky, resp. opravy reklamovaného zboží
  5. V dohodnutý termín Vás navštíví servisní technik, který, pokud to bude možné, odstraní nahlášenou závadu na místě nebo rozhodne další postup řešení reklamace