Reklama na sedačky Phase získala prestižní ocenění v Cannes


Ve Phase jsme perfekcionisté. Nespokojíme se s průměrnou sedačkou, chceme, aby naše sedačky byly dokonalé. A dokonalé sedačky si zaslouží také dokonalou reklamu. 


Nový reklamní spot na sedačky Phase jsme proto nesvěřili jen tak někomu. Vybrali jsme skvělého režiséra Maroše Milčíka. Jeho tvorba se vyznačuje nejen skvěle zvládnutým filmařským řemeslem, ale zejména surreální atmosférou. Přesně takovou, jaká se objevila v jeho starším dokumentu Sonja, který v minulosti získal ocenění za nejlepší film a nejlepší kameru na prestižním London Film Festival.


Stejně jako u filmu Sonja, Milčík i tentokrát přizval ke spolupráci slovinského kameramana Gašpera Šnuderla. Výsledek jejich spolupráce je podmanivý. 


Jak se dalo očekávat, tvůrci se nespokojili s prvoplánovou reklamou. Poselství spotu je hlubší. Filmaři se zaměřili na fakt, že sedačka nás vlastně provází celým životem. Trávíme na ní čas s blízkými, hádáme se i usmiřujeme. Sedačka Phase není jen kusem nábytku. Znamená pro nás teplo domova.  

Tvůrcům se povedlo dokonale propojit emoce a skvěle zvládnuté filmařské řemeslo. Snímek je vizuálně působivý také díky technice skrytého střihu, která vyvolává dojem dlouhého nepřerušovaného záběru. 


Jsme hrdí na to, že kvalitu reklamy potvrdila také nedávná nominace na cenu Young Director Award, která je udělována v rámci prestižního reklamního festivalu Cannes Lions. Konkurence byla velká – spot se propracoval mezi osm finalistů z celkového počtu 2500 reklam z celého světa. To je opravdový úspěch, který je nutno přiznat nejen režisérovi a kameramanovi, ale i producentské společnosti Soft Pillow Slovakia a marketingové a reklamní agentuře eMotion Consulting. Z úspěchu se ale nejvíce těšíme my ve společnosti Phase.


Co dodat na závěr? Zdá se, že sedačky Phase jsou nejen krásné, ale také inspirativní.